#024 Góral antysemita


Góral staje przed sądem za pobicie na ulicy siedmiu przechodniów. Sędzia pyta:

– Powiedzcie, baco, jak to było?
– Siedziałem sobie spokojnie w „Kryształowej” w Zakopanem. Zamówiłem „setkę” i sięgnąłem po najświeższą gazetę. I co czytam? Żydzi napadli na Arabów! Tak się zdenerwowałem, że wypiłem drugą „setkę”. Czytam dalej. I co? Żydzi doszli już do Nilu! Zamówiłem następną „setkę”. Czytam dalej, a tam jak wół: Żydzi są już pod Kairem! Tak się wnerwiłem, że wypiłem jeszcze jedną „setkę” i wyszedłem z „Kryształowej”. Patrzę, a Żydzi już tutaj! No to ja…

Dodaj komentarz

Filed under Dowcipy

Skomentuj

