#001 Młodsza żona (Strasburger)


Facet ożenił się z młodą dziewczyną i kolega trochę jest zdziwiony jego, mówi:

– Słuchaj, to jest takie dziwne że zostawiłeś tą swoją starszą żonę, wziąłeś sobie taką dwudziestoletnią.

A on mówi tak:

– Aa, wiesz co, teraz jestem zadowolony, bo tak, kiedy miałem tą starszą żonę, to w nocy nie mogłem spać, bo ona cały czas jakieś ziółka, no ciągle ją coś bolało,  to ciągle prosiła żeby jej herbatę zrobił, to latałem po tych schodach i całą noc nie spałem. A teraz ożeniłem się z tą młodą i ona tak, o ósmej wychodzi, całą noc jej nie ma,  no to normalnie mogę teraz się wyspać spokojnie.

Dodaj komentarz

Filed under Dowcipy

Skomentuj

